Ett litet friskhets tecken

Så var det helg!

 

Har varit helt slut idag. Har en massa förkylnings baciller som anfaller mig hela dagarna. När jag kom hem var jag ledsen, arg, trött och förvirrad. Jag mådde inget vidare. La mig och tänkte att jag skulle försöka sova. Brukar vanligtvis inte kunna sova på dagen, men idag sov jag i 2 timmar! Vaknade och gick på toa. Hej mens! Förklaring till dagens okontrollerade känslor var alltså PMS.

 

 

 

Fick tillbaka mensen för några månader sedan, men den har inte varit som "vanligt" ännu. Den är så liten så liten. Nu har den hoppat över en månad igen. Men nu är den här igen. Den är så oregelbunden så jag vet inte vad. Men den kommer ju iallafall om ändå bara på en kort visit. Det kommer (bör) stabilisera sig ju bättre det går med maten.

 

Att få tillbaka mensen var viktigt för mig när jag var som djupast i min ätstörning. Jag är en kvinna, kvinnor har mens och mens betyder att det kan bli bebis. Ja, jag vill väldigt gärna ha barn. Att få barn är en stor del av min framtids fantasi. Hoppas att ni får en bra kväll. Imorgon eller på lördag blir det lite bättre uppdatering från min sida kram!


Kommentarer

Mathilda

Fin blogg du har! :)

00:09:00 / 2012-01-06 - http://baratilla.blogg.se/

cherie

älskar din design :)

01:43:10 / 2012-01-06 - http://www.cherie.se

Lotta

Sv: Ja, tacos kan man aldrig få för mycket av :D Är allt bra med dig idag?? :)

08:42:25 / 2012-01-06 - http://olesenstjej.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu